Ondernemers bedankt!

Beste ondernemer,

Van harte gefeliciteerd met de dag van de ondernemer 2020. Elk jaar is speciaal, maar iedereen zal het met ons eens zijn dat het afgelopen jaar wel heel bijzonder was.

COVID-19 heeft ons allen beziggehouden. Zieke medewerkers, familie en/of vrienden, een oplopende werkdruk door extra verzuim, wellicht heeft jouw bedrijf te maken gehad met een lockdown waarin bedrijfsactiviteiten werden stil gelegd. Zorgen en spanningen over je gezondheid en die van jouw geliefden en wellicht zorgen over jouw bedrijf en hoe te ondernemen binnen de grenzen van de corona maatregelen. Bijna iedereen had er mee te maken. We hopen natuurlijk dat 2021 voor alle ondernemers weer een top jaar gaat worden, waarin we de zorgen over 2020 achter ons kunnen laten en volop kunnen ondernemen.

Misschien zijn er wel dingen waar je als ondernemer tegenaan loopt en die je graag onder de aandacht wil brengen bij de gemeenteraad van Westerveld. De fractie van VVD Westerveld wil je uitnodigen voor een online bijeenkomst via Zoom waarin wij graag horen of we iets voor jou of jouw onderneming kunnen betekenen.

We hopen jou online te ontmoeten op 14 december 2020 vanaf 19.30 uur. Meld je aan via info@vvd-westerveld.nl en je krijgt de link voor de zoom bijeenkomst in je mail. Een account aanmaken is niet nodig.

Graag tot ziens!

Renate Masselink