Persbericht vaststelling kandidatenlijst

Persbericht.

De VVD Westerveld heeft op 29 november de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 vastgesteld.

De algemene leden vergadering van de VVD Westerveld heeft Renate Masselink uit Dwingeloo wederom gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Renate was in de afgelopen periode al fractievoorzitter en de leden vergadering heeft hiermee gekozen voor continuïteit en ervaring.

De VVD Westerveld heeft in deze vergadering ook de kandidaat wethouder bekend gemaakt. De huidige wethouder Klaas Smidt heeft mede gedeeld geen nieuwe termijn te ambiëren. Roel Vedder, momenteel woonachtig in Meppel, is aangewezen als zijn opvolger. Roel Vedder is in Westerveld geen onbekende. Hij is lid geweest van de fractie en de steunfractie in Westerveld en was ook voorzitter en secretaris van het afdelingsbestuur van de VVD Westerveld.

Pieter Ressenaar

Voorzitter VVD Westerveld  tel 06-53133201